Els punts d’ajuda digital posats en marxa per Smart City València reprenen a partir de hui la seua atenció ciutadana itinerant per completar la visita a 45 punts diferents de 33 barris de la ciutat. L’horari d’atenció serà de matins de 10 a 14 hores i les vesprades de 17 a 20 hores.
Així ho ha explicat el regidor d’Agenda Digital, Pere Fuset, per a qui estos punts “acosten a la ciutadania la seu electrònica, la web municipal, l’AppValència i totes les eines de què disposa l’Ajuntament per servir i comunicar-se amb la ciutadania per mòbil”.
Els punts d’ajuda digital visitaran els barris de València amb monitors digitals, tauletes i mòbils per explicar a la ciutadania com usar les eines digitals de l’Ajuntament de València a l’hora de desenvolupar tràmits i gestions. En estos punts també es resoldran dubtes bàsics de persones usuàries de dispositius mòbils i es repartiran 10.000 exemplars d’una guia de recursos en paper que explica la funcionalitat de totes les eines digitals.
Cada setmana s’anunciarà la ubicació d’estos punts d’ajuda digital en les xarxes socials, Appvalència i webs per a afavorir la participació de la ciutadania que vulga formar-se o resoldre els seus dubtes sobre l’ús d’estes eines digitals.
El recorregut que arranca hui en la façana de la casa consistorial, en el barri de la Sant Francesc i acabarà el pròxim 30 de juny en el barri de Cabanyal-Canyamelar.