Amb este projecte es pretén dotar d’una plataforma informàtica corporativa que permeta integrar els diferents sistemes en què, actualment, introduïxen la informació les àrees que realitzen activitats de camp.
![](https://smartcity.valencia.es/wp-content/uploads/gestio-residus-solids-i-neteja.png)
Esta plataforma assegurarà la creació, desenvolupament i posada en marxa d’una ferramenta d’informació horitzontal que permeta garantir una adequada coordinació de l’operativa de camp en relació amb les distintes activitats de manteniment, gestió i inspecció de la ciutat, integrant tota la informació que s’extraga dels vehicles en la Plataforma VLCi.
Objectius
- Augmentar les sinergies entre les diferents àrees municipals que realitzen tasques de camp.
- Gestionar la informació provinent de les activitats de camp de manera conjunta, facilitant així la comunicació entre les àrees.
- Evitar duplicitats en l’activitat, fent més eficient la mateixa i evitant molèsties a la ciutadania.
- Permetre una integració total en una única plataforma la gestió dels manteniments i activitats comunes dels diferents servicis de l’Ajuntament.
- Facilitar una resposta coordinada i àgil davant de situacions que requerisquen la realització de treballs de camp de manera no programada.
- Permetre una comunicació més global a la ciutadania sobre les característiques i activitats de l’activitat de manteniment.