Skip to main content

València guanya el premi al millor projecte de transformació de l’Administració Pública.

By 5 abril, 2019juliol 16th, 2020

El lliurament de premis s’ha realitzat a Madrid, durant el Congrés Aslan 2019, amb més d’un centenar d’expositors, 150 ponents i 6.000 persones assistents.

Els XI Premis @asLAN Innovation IT i Transformació Digital han reconegut l’Oficina de Ciutat Intel·ligent de l’Ajuntament en la categoria d’Impuls al Talent Digital.

El regidor d’Administració Electrònica, Pere Fuset, ha agraït el treball realitzat per l’equip tècnic que ha fet possible este reconeixement a l’Ajuntament de València i ha assegurat que «València està d’enhorabona» per la consecució del premi i per la realitat que reconeix, «una ciutat a l’avantguarda de la transformació digital per oferir a la ciutadania uns servicis municipals cada vegada millors i més eficients».

Estos guardons reconeixen el paper important que desenvolupen les Administracions Públiques pel que fa a la digitalització de la nostra societat i economia. S’hi havia presentat 39 organismes públics amb grans projectes d’infraestructures tecnològiques. En total, 48 candidatures se sumaven a la de l’Ajuntament de València en diferents àrees de transformació.

Oficina de Ciutat Intel·ligent

com a element transformador

Finalment el projecte guanyador ha sigut el de l’Oficina de Ciutat Intel·ligent, que té com a missió ajudar als servicis municipals i a tots els actors de l’entorn socioeconòmic de la ciutat en la seua transformació digital, procurant respostes eficients a les necessitats i desitjos de la ciutadania per a la millora de l’entorn, la sostenibilitat, la mobilitat i la qualitat de vida.

València

una ciutat a l’avantguarda

de la transformació digital

En les darreres setmanes ha obtingut dos subvencions, de sis i cinc milions d’euros, respectivament, per als projectes Impulso VLCi i Connecta VLCi, amb què està impulsant el desenvolupament tecnològic de diversos servicis municipals i dotarà d’intel·ligència a 194 edificis per oferir un millor servici a la ciutadania.